Трапився страховий выпадок?
Наберіть 209 з мобільного та контакт-центр зробить все за Вас
Заявити
про подію
На ринку страхування
України
22 роки
Чому ми?
1
Ми єдині в Україні встановили відносини з усіма клієнтами без агентів і посередників Ми не віддаємо Ваші гроші агентам, а Ви отримуєте повну гарантію безпеки
2
Ми найкраща компанія зі встановлення та продовження взаємовідносин Ми досягли цього виконуючи кожну обіцянку, тому більше 80% наших клієнтів залишаються з нами назавжди
3
Тільки у нас терміни виплати в договорі встановлені з дати настання страхового випадку, а не з моменту збору всього пакету документів У нас немає заборгованостей по виплатам перед нашими клієнтами, тому що наші продукти - це результат точних розрахунків, їх не можна скопіювати, як і культуру нашої команди
4
Наші клієнти рекомендують нас своїм близьким, і це найкраща оцінка нашої діяльності Ми робимо все для клієнта, щоб зменшити стрес і дискомфорт після настання страхового випадку
ми встановлюємо терміни виплат
з дати настання
страхового випадку
Як ми платимо?
1
Стався
страховий випадок
2
Все, що Вам потрібно - зателефонувати на номер 209 Консультанти контакт-центру підкажуть, що робити, а також викличуть на місце події необхідні служби, дадуть відповіді на всі питання
3
Виїзд
аварійного комісара
Служба аварійних комісарів допоможе на місці вирішити спірні питання та оформити необхідні документи. Збором документів замість Вас будуть займатися наші аварійні комісари
4
Термін виплати встановляється По добровільним видам страхування з моменту події, а не з дати збору пакету документів
5
Ми вимагаємо мінімальний пакет документів для підтвердження законності виплати
6
Ми відновлюємо ваше майно швидко і якісно При неможливості - допоможемо знайти рівноцінну заміну
Зустрівши нас,
з нами залишаються
назавжди
Новини / Відгуки
Новини
18.04.2018 На море з малюком: 5 порад по організації туру з перших вуст

До появи дитини все було просто - заробив грошей, віддав їх турагенту і пішов збирати валізу. Вирушаючи на море з малюком, варто враховувати кілька додаткових порад.

17.04.2018 Що потрібно зробити перед від’їздом у подорож?

Квитки куплені, візи отримані, відпустка оформлена, і ви з нетерпінням чекаєте дати відправлення...

16.04.2018 Проблеми під час подорожі: що робити, якщо трапилися неприємності за кордоном

Поговоримо про те, що робити, якщо виникли реальні проблеми під час подорожі. І як вирішити їх з мінімально можливими втратами.

Відгуки
знайдіть нас на Facebook
Ирина 17.01.2018 12:43

Хочу написать свой отзыв, для тех кто не дай бог попадет в такую ситуацию как мы, потому что сколько отзывов я не читаю, но полной информации для себя я не нахожу, поэтому расскажу все от начала и до самого конца!. Итак начну с того что в ДТП мы попали по вине водителя. у которого авто было застраховано в Саламандре, а случилось это 16.09.2017, итак вина не наша, на место происшествия выехал аварийный комиссар, который все сфотографировал записал и рекомендовал нам завтра то есть 17.09 поехать и написать заявление о происшествии в страховую компанию так мы и сделали, после этого поехали к независимому эксперту от компании который оценил ущерб и нам сказали ждите решение суда и мы вам выплатим денежку в течении месяца. Подождав месяц и две недели нам было передано решение суда, но конечно деньги никто выплачивать не спешил, как оказалось необходимо еще написать заявление на выплату и только после этого ВНИМАНИЕ Только после заявления на выплату, нам сказали, что еще нужно ждать 90 дней по Закону Украины данную выплату! И так, сегодня 17.01 про выплату от компании молчек с момента ДТП прошло 4 месяца ждем еще полтора, далее будем подавать дело в суд, все необходимые документы на руках имеются, чем закончится все это, я обязательно напишу в своем следующем отзыве тут!

ЗНИЖКА
на online
замовлення
при реєстрації в особистому кабінеті

ЦІЛОДОБОВИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР
© 2018 Страхова компанія «SALAMANDRA.UA»
Я вже зареєстрований в особистому кабінеті
Реєстрація в особистому кабінеті
або