Трапився страховий выпадок?
Наберіть 209 з мобільного та контакт-центр зробить все за Вас
Заявити
про подію
На ринку страхування
України
22 роки
Чому ми?
1
Ми єдині в Україні встановили відносини з усіма клієнтами без агентів і посередників Ми не віддаємо Ваші гроші агентам, а Ви отримуєте повну гарантію безпеки
2
Ми найкраща компанія зі встановлення та продовження взаємовідносин Ми досягли цього виконуючи кожну обіцянку, тому більше 80% наших клієнтів залишаються з нами назавжди
3
Тільки у нас терміни виплати в договорі встановлені з дати настання страхового випадку, а не з моменту збору всього пакету документів У нас немає заборгованостей по виплатам перед нашими клієнтами, тому що наші продукти - це результат точних розрахунків, їх не можна скопіювати, як і культуру нашої команди
4
Наші клієнти рекомендують нас своїм близьким, і це найкраща оцінка нашої діяльності Ми робимо все для клієнта, щоб зменшити стрес і дискомфорт після настання страхового випадку
ми встановлюємо терміни виплат
з дати настання
страхового випадку
Як ми платимо?
1
Стався
страховий випадок
2
Все, що Вам потрібно - зателефонувати на номер 209 Консультанти контакт-центру підкажуть, що робити, а також викличуть на місце події необхідні служби, дадуть відповіді на всі питання
3
Виїзд
аварійного комісара
Служба аварійних комісарів допоможе на місці вирішити спірні питання та оформити необхідні документи. Збором документів замість Вас будуть займатися наші аварійні комісари
4
Термін виплати встановляється По добровільним видам страхування з моменту події, а не з дати збору пакету документів
5
Ми вимагаємо мінімальний пакет документів для підтвердження законності виплати
6
Ми відновлюємо ваше майно швидко і якісно При неможливості - допоможемо знайти рівноцінну заміну
Зустрівши нас,
з нами залишаються
назавжди
Новини / Відгуки
Новини
29.11.2018 Воєнний стан та страхування. Чи є гарантії?

Клієнти "СК Саламандра" - захищені бронею!
Воєнний стан у ряді областей не вплине на виконання нами своїх зобов’язань перед нашими клієнтами!

23.04.2018 Корисні звички мандрівників: 10 лайфхаків

Будь-яка поїздка – це не тільки радість нових відкриттів, а й поспіх, хвилювання та суєта. Які вони - корисні звички мандрівників? Дізнайтеся саме зараз і пізнавайте світ із задоволенням

20.04.2018 Що потрібно знати мандрівникові при поїздці в незнайому країну

Поради іноземців, що робити і чого не робити в чужій країні

Відгуки
знайдіть нас на Facebook
Сергей 31.01.2018 10:27

В семье две машины, обе страхуем в саламандре, причем помимо Каско и гражданки, страхуем еще здоровье, делаем грин карты и тд. Одна из машин попала в незначительное ДТП ( царапины на двух дверях). это произошло 29,12,2017 до сегодняшнего дня, нам не только не отремонтировали машину , НО даже не озвучили сумму страхового возмещения... В Днепре, данная страховая работает с СТО Автолайф,которое является рекомендуемым страховой компанией.. соответсвенно прозрачности в работе СТО и страховой нет, более того на СТО говорят что сотрудники саламандры сидят на откатах, поэтому всеми силами стараются не дать денег на любой другой сервис. Хочу отговорить тех, кто решился оставить свои деньги этой "шарашкиной конторе" - не повторяйте моих ошибок, лучше будет отнести их в нормальную страховую...

ЦІЛОДОБОВИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР
{/literal}
© 2018 Страхова компанія «SALAMANDRA.UA»
Я вже зареєстрований в особистому кабінеті
Реєстрація в особистому кабінеті
або